after all this time

Nu efter allt, så börjar saker och ting lösa sig.
Allt för länge har jag gått omkring och mått dåligt, varit orolig, spänd och allmänt irriterad.
Jag har inte riktigt vetat vart jag har haft mig själv och andra också för den delen.
Ni förstår inte vad som pågått i min hjärna och kommer nog aldrig att göra det heller om ni inte hamnar i den situationen själva. Men det är inte något jag önskar någon för det är en hemsk situation.



image81

Om jag ska vara helt ärlig så trodde jag att jag aldrig skulle få tillbaka dessa känslor för dig, men när jag såg dig idag så började det pirra i magen. Jag är nykär! Igen! och det är den mest underbaraste känslan som finns. Jag vet att jag gjort rätt nu, trots alla mina snesteg jag gjort på senaste tiden, och dom har inte varit små,  och det ber jag verkligen om ursäkt för.
Men jag vet, och du sa det med - att det känns som om du också är nykär .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0