I've been thinking about all the possibilities

Gårdagen bestod av mycket skratt med mina vänner, det behövde jag. Men också en hel del prat, känndes skönt, eller det känns skönt att kunna prata med sina vänner om ens problem och tankar. Det känns också skönt att jag har ett sånt oerhört stöd från alla, något jag aldrig trodde att jag skulle få.

Som sagt, allt känns jätte bra nu, men det lär väll ändras tills imorgon. När jag väll är i den situationen så är det så mycker svårare än när man bara pratar om det.



Ne, nu blir det snart film med Emme. Min fina underbara!

Pernilla, du är min klippa, tack för att du hjälper mig igenom detta <3


image77

Tell me, what you thinking about
When your hands is all on me
Cause I've been thinking about
All the possibilities
Ain't no other place that I really wanna be
Cause you're sweepin' me off my feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0