Untill the end of time?

Åter igen så står jag här utan ord på mina läppar. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga, vad som bäst beskriver hur jag känner mig. Det enda jag vet är att man så lätt kan tappa kontrollen. Men nej, jag ska inte gå och ha en massa ånger, det trycker bara ner en. Så lätt det kan bli fel, men under andra förhållanden så hade detta varit helt rätt.



image79


Igår fyllde min vän Anna 18 år!
 Så igår var det fest för henne och Emma som fyllt lite innan. 
Allt var hur bra som helst, och de flesta verkade ha riktigt roligt. Musiken var på topp, men inte så konstigt när det var jag och Nilla som fixat det, haha. Det blev mycket dricka och mycket dans, en riktigt bra kombination.
 
Ikväll ska jag till min pappa, men innan det så blir det film med Emelie, och sen en liten promenad med henne och min Maja. Inte precis för att jag behöver mer luft, varit ute och halvt sovit på alltanen i ca 5 timmar idag, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0