You're Never gonna learn till, You lose me.

Detta är, och kommer förmodligen vara det svåraste jag har gjort. Jag kommer förmodligen ångra mig flera gånger om. Just nu har jag ingen ordning på mina känslor. Jag måste reda ut allt detta.
Att se dig så, att höra dig så totalt förstörd får mig att ångra mitt beslut, du visar att du verkligen känner för mig, men är det inte lite försent för det nu? You're Never gonna learn till, You lose me.
Det är riktigt tråkigt att det blivit såhär, att jag känner såhär. Men det finns inga garantier gällande min framtid nu längre. Jag kan gå vidare i mitt liv, men jag kan också lika väl ångra mig och gå tillbaka.

image80


Mina vänner störtar mig till hundra, det behövs verkligen. Medans mina andra nära verkligen inte gör det. Känns ibland som att man kan få en blick av avsky. Som att dom tänker, vilken jävla egotrippad och känslokall bitch!
Detta är förmodligen inte fallet, hoppas jag i alla fall. För dom har ingen rätt att dömma. Man vet inte hur det är förrens man stått i den situationen själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det Rebecka!
imorgon ska vi prata ut, igen.

2008-04-22 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0