Jag & mina bästa vännner

Igår spenderades min kväll med mina bästa vänner Becca & Nilla. Måste erkänna att jag har saknat er jätte mycket under denna sommaren. Vill att allt ska bli som vanligt, men det kanske är omöjligt?

Ikväll ska jag vara med min älskling. Det blir alltså ingen utgång ikväll och det känns jätte skönt faktiskt.
Du betyder så sjukt mycket för mig. Jag trodde aldrig att du skulle få en så stor del i mitt liv som du fått, och så snabbt du blev så betydelsefull också.. det är sjukt, men det är något positivt.
Jag saknar dig varje sekund jag inte är med dig.
Vi har varit ifrån varandra i lite mer än en dag och jag saknar dig redan jätte myket.



Jag & mina bästa vännner


Kommentarer
Postat av: annai

oo, och ni är söta också! :)

2008-08-23 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0