Let's get lost tonight

Hela denna sommaren har varit helt galen. Jag har nog sammanlagt sovit hemma en vecka på denna långa tid. Första veckan var jag med mina underbara vänner på Öland och firade midsommar. De två följande veckorna jobbade jag och var med min älskling varenda dag, det var verkligen trivsel på det.
Den 6 juli begav jag mig till Österrike. Jag kan erkänna att jag var nervös som fan, och jag ville bara hem till mina älskade här hemma. Men resan visade sig vara det bästa jag gjort och varit med om. Jag träffade underbara människor, som man verkligen inte ville lämna sen. Som sagt, konstigt hur nära man kan bli på två veckor. Just angående Österrike så finns det så mycket som hänt, så mycket att berätta så att det inte ens gå att berätta det i den kort variationen, den är också för lång.

 

När jag kom hem från lägret mötte Alexander upp mig på flygplatsen. Det var otrligt skönt att se honom. Ögonblicket var som i en film. Vi såg varandra, började att gå snabbare, men sa inget. Precis innan bara släppte jag min väska och vi kramades som om vi varit ifrån varandra i flera år.

I förra veckan åkte jag och Alle till Stockholm. Vi hade det jätte bra, skönt att åka ifrån allt, bara han och jag.
Det känns som att det är det enda jag har gjort denna sommar, åkt bort ifrån allt. och det har kännts riktigt bra, för min vår var inte den bästa, så dåligt som jag mådde då har jag aldrig gjort. Så bort från allt har gjort mig gott.

that don't kill me ..
Can only make me stronger



För nu är jag på topp, så kom inte i min väg


 

Kommentarer
Postat av: annai

och hösten och det kommande året ska vi göra till något oförglömligt och galet! :) puss

2008-08-07 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0