I'll keep a part of you with me

Länge sedan man skrev är nu. Det har varit fullt ös känns det som, det senaste dagarna.
Julen blev riktigt bra. Fick en massa fina paket, så jag är glad.
Juldagen spenderades på Sky tillsammans med vänner, musiken var dock inte helt lyckad, annars var det en bra kväll. Jag och Alle fick även nattligt besök, trevligt, trevligt.
På fredagen blev det bio i Kalmar med Alle och alla tokar. Kan ju lätt säga att resan dit och hem var 10 ggr mer underhållande än filmen, haha.
På lördagen blev det också bio med då bara med älsklingen, myys på det! Hann även med lite serious talk med Alle och Tobbe om kostiga saker som livet efter döden, religion och sådana saker.
Och denna dag har bara bestått av slöhet. Fick frukost på sängen av min kärlek samtidigt som vi tittade på Pearl Harbor. Älskar den filmen! Älskar min Alexander!

Ikväll ska jag vara ensam för första gången på hur länge som helst. Känns skönt, men måste erkänna att jag saknar närheten av Alexander.

In my heart
There will always be a place
For you for all my life

I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0