Alla hjärtans dag

Vad gör man när allt verkar svårt? Jo, man tänker inte på det, och går bara vidare. Jag skulle aldrig avbryta ngt bara för att det känns jobbigt  för tillfället. Men jag tänker på det, men jag ska sluta.
För du är inte bra för mig. Gör mig till ngn som jag inte är.

Så, alla hjärtans dag då. Igår var Jossan och jag och handlade för denna dag. Snart kommer älsket till mig och då får jag reda på om det var en lyckad present eller inte. Han är mysig han, men lite jobbig ibland ;)


If you see us in the club, we'll be acting real nice
If you see us on the floor, you'll be watching all night
We ain't here to hurt nobody
So give it to me, give it to me, give it to me
Wanna see you work your body
So give it to me, give it to me, give it to me

image51


Nästan varenda ord jag skriver verkar på ngt sjukt vis handla om dig. Slut med det från och med NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0