I'm not begging for release

Hela denna vecka har varit helt konstig. Alla har bara skrattat hela tiden, något som är ovanligt om man går på oscars. Men alla har varit på topphumör och jag likaså. Fest blir det på lördag och det finns ingen mer pepp än jag och Anna just nu.
Imorgon ska jag fixa skivor till festen, och gå på stan med mamma oxh Pernilla.
Sen blir det kalas och sen frammåt 11 kommer systra min och alexandra hem! Jag är jätte glad

Nyss åkte Martin, han var bara här en timme sen åkte han, saknar honom redan. JÄTTE MYCKET.

OCH JAG ÄR JÄTTE PEPP FÖR ATT FESTA!


Everybody knew when you walked into the room
I was just a fool for you, nothing I could do
Everybody sees you taking control of me
Well I'm not begging for release

Kommentarer
Postat av: Micaela

pepp pepp :p

2008-02-07 @ 21:46:03
URL: http://micaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0