In the crowd

Usch, varit sjuk nu igen, men den värsta sorten. Blä.

Nu mår jag iallafall bra igen.
Helgen spenderades med martin :) uh så mysigt vi hade det. Nu jobbar han tyvärr hela veckan och jag känner mig uttråkad och rastlös. Får ta och ringa till brudsen istället ;) och se om dom har tid för mig ngn dag.

Jag har tänkt en hel del. Är det inte konstigt hur mycket personer kan förändras? Och hur konstigt det är hur lite dom också förändras.
På något sjukt vis så verkar det som att de goda egenskaperna förändras allt för mkt och blir till dåliga?
Medans de sämre egenskaperna förblir. Hur kommer det sig?
Mycket beror nog på folket man umgås med. Om man umgås med personer som man inte trivs med egentligen, eller inte känner sig lika med, så förändras man endast för att passa in. Sånt är så tråkigt. Jag har ett par exempel på det. 
Och är inte det värsta att se hur en preson som förr lyst starkast av alla sedan svalna och blekna bort helt totalt, och allt bara för människorna runt omkring, bara för att passa in, tragiskt.
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0