lov it

Jag ska säga det jag med precis som alla andra. Det är värst va lovet går fort. Känns som om jag var i skolan igår.
På lördagen blev jag sjuk. och har efter det spenderat min tid i att försöka att hålla mig ifrån att kräkas. Men på tisdagen började det bli bättre och jag kunde t.o.m ta mig till gymmet med becca. Efter det blev kvällen hos Becca och Nilla. Vi skulle vaxa benen som i våran deal, men det gick inte riktigt som vi tänkt oss. Plågan var helt enkelt för stor för dom ;) Själv så lät jag mamma göra det åt mig istället dagen efter. Det gick super såklart! Och det är faktiskt inte så farligt. Enda gången det gjorde skit ont var när jag brännde mig på vaxet, och när mitt ben låste sig.


Ikväll ska jag vara med älsket, som alla helger. I like it :)

  

I sommar blir det fiske semester upp till fjällen med familjen Olovsson. Själv ser jag mest fram emot turridningen, UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0