The Forbidden Thoughts

Så nu börjar skolan igen, det känns inte bra må jag säga. Fast jag gillar våra långa raster när vi sitter i solen och myser, och bara pratar strunt. Härliga vänner!
Dagen började med bild, och det är skönt. Hittade en urläcker bild på twiggy, hon är så snygg!

Alla har dom, men sen hur dom ser ut och hur ofta dom dyker upp i tankarna är olika. The Forbidden Thoughts. Dom är ofta alldeles underbara, men onda som fan. Dessa tankar ska man inte dela med någon, förutom den person som man verkligen kan lita på. För tankarna kan såra, ordentligt. Tankarna är inte till för att såra, utan oftast finns dom där för att man har blivit sårad själv. Ju mer man tänker på det, desto mer går det en på hjärnan. Tankarna tar över en helt totalt, och gör en otacksam över det man redan har, man vill bara ha mer och mer.
Vad kan jag säga, jag är inte glad att du känner samma sak nu, men jag är glad att jag äntligen är förstådd. För det är så lätt att dömma folk, men man vet inte hur det är, och hur det känns i den situationen förrens man varit i den själv.
image63
Denna bild ska jag måla / trycka, och den ska senare upp och pryda min vägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0