Velmaja


Vilken dag som helst nu så kommer vårta massagebadkar, och jag är på toppen humör! Värsta morderna badkaret med vattemassage, radio, telefon, CD, flerfärgad undervattensbelysning. Snacka om att jag är nöjd med den :)



Nu har jag velat fram och tillbaka över hur jag ska göra i sommar, men jag har fortfarande inte kommit fram till något. Precis som en person sa till mig igår, va velig du är! och då gällde det bara om färgen på en jacka. Hur ska jag då kunna komma fram till ett beslut med det här? Martin har i och för sig lovat att han ska ta hand om mig hela tiden och inte lämmna mig ensam, men det blir ju aldrig så. Det är bara en massa tomma ord, som det brukar vara. Men jag ska inte tänka så. Utan mer i denna stil:


- Ja, det är ju väldigt fint uppe i fjällen, och dumt nog så har jag aldrig varit över Stockholm.

- Ett väldigt fint landskap och mycket att titta på

- Jag kan ut och rida i det fina landskapet

- Det finns hästar på gården

- Det finns kaniner på gården
- Jag får umgås med Mar tin i en hel vecka under sommaren, då jag annars skulle varit ifrån honom. 

Det var mina fördelar. Nackdelarna tänker jag inte ens nämna.


Ikväll blir det mys med mina älsklingar, Becca och Nilla.
Härligt!


 

image56

Äntligen ska vi vaxa våra ben, men ont kommer det göra! 

FÖRE:
  EFTER:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0