What do I do?

Sitter hemma hos Nilla nu, och ja, jag vet det är alldelles för sent, men vi har haft fullt upp hela kvällen. Vi har titatt på film, lagat mat, och tittat på mera film. Snart ska vi allafall lägga oss.
Känns så skönt att få prata ut. Då menar jag verkligen prata ut, allt som ligger och knager mig. För det finns knappt nån som jag kan dela mina mörkaste tankar med.

Men iallafall, vad gör man då när man känner som jag gör just nu. För jag kan nämligen inte släppa det. Så fort jag blundar så finns det där. HELVETE!

What do I do, when all I can see is you?

Men jag vet att det bara är ngt fix som min hjärna har för mig. Det är bara tillfälligt. Jag vet det. Jag vill det.

Godnatt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad jag hade gjort!

2008-02-13 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0