A place where I belong

Jag har en obeskrivlig känsla inom mig. En känsla av värme och trygghet. Om jag ska ta en vild gissning så tror jag att det är min älskling som har fått mig såhär, eller jag är nästan helt säker på att det är han.
På det mest otroligaste sättet gör han så att jag nästan alltid bär ett leende på läpparna, är det inte underbart?
11 dagar i sträck nu, tiden har bara rusat oss förbi och ikväll kommer min säng att kännas mer tomm än vanligt, då jag ej längre har dig bredvid mig. Jag längtar redan tills nästa gång jag åter får ligga i din famn.

Om mindre än en vecka så åker jag ifrån denna håla och beger mig till Österrike i två veckor. Det känns helt sjukt. Det ska bli otroligt roligt att få åka iväg, men jag kommer att sakna alla som jag lämnar mig bakom ..



Är det inte underbart vackert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0