Great weekend

Jag har haft värdens bästa helg. Det började med en liten tripp till Kalmar, och inskaffade mig ett par riktigt snygga klackskor, en bikini, och en klänning. Sen efter det var det grillning hos Mia. En jätte bra kväll med god mat och gott sällskap.
På lördag blev det fest med mina tjejer. Synd bara att man var tvungen att åka hem så tidigt, och synd att man inte är 18 än, annars hade man joinat alla inne på La Scala.
På söndag blev det bara mys hela dagen, åkte och badade, sen tittade man på film på kvällen och bara va allmänt slö. Lade sig vid klockan halv tre, gutt. Sovmorgon till halv elva idag.

Så jag åkte till skolan och träffade Anna, och gick på spanskan. Anna fick en idé att vi skulle åka och äta mat ute. Så vi slog en pling till killarna. Jordgubbar & frallor, mumma!
Sen självklart gjorde Robin tabben igen, spillde räkost över hela sina shorts, haha.
Efter skolan åkte vi sen och badade, underbart skönt. Måste säga att alla utom jag var riktiga badkrukor! Konstigt, för det brukar vara jag som är frusen av mig.

image131


 

Och snart är det sommarlov!
Denna kommer att bli perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0