Jag vill ha dej

Det är nu som allt börjar att dra ihop sig. Imorgon är det skolavslutning, och på torsdag bär det av till Hultsfred med Emme. Kommer hem på söndagen sen bär det av igen på måndag till Öland med 19 andra personer. De kommer förmodligen bli super bra alltihop! Och jag är så superpepp på allt just nu.
Emme och jag har suttit och fixat med låtar till midsommar också, det kommer bli kanon.

Idag blev det en fika på stan med mina pullor, Emme P, Emme H och Pernilla.
Emme P: "Dessa jordgubbar är ju alldelles ruttna!"
Becka: "Ne, det är nog du som är rutten i munnen, hahahaa"

Köpte även en liten present idag till mitt gull! Hoppas att han blir nöjd.




Ja ja ja jag vill ha dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0