Super Pepp

Jag är på super bra humör. Hade riktigt roligt idag med tjejerna i mi bildgrupp idag, sjukt nog. Så surt att vi slutar nästa vecka. Vi hade utställning på Orkidea idag, både OT och Nyheterna kom.
Jag ville gärna hålla mig i bakgrunden, men självklart så ville Sandra att jag skulle följa med upp, bara för att hon alltid blir så fin på kort :)
Men det var riktig pinsamt och tyvärr så fick jag kort på min mindre bra bild.

Jag ser jätte mycket fram emot helgen.
 
På fredag: rugby match + sky efterråt 
På lördag: Becca och  Nilla, mina älsklingar fyller år!



224570-71

Kommentarer
Postat av: micaela

grattis på tvillingarna :)

2008-03-12 @ 22:22:35
URL: http://micaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0