du, jag och havet

Dagen började med att man bara ville vara hemma och sova, ligga kvar i sängen hela dagen, men jag tog mig upp iaf. På bussen mötte man Anna. Vi åkte till Rödsleskolan och mötte upp allt folk, sen bar det av till Viljans stuga. Vi stannade och fikade och spelade lite kubb. Sen spelade vi också nån lek, Tommy klantade sig som vanligt, haha.
Ne, men dagen var riktigt bra faktiskt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Soligt väder och humöret var på topp.


image117

En ljuv sommarbris

Våra kroppar är sammanfogade så som bara våra kan

Runt oss en blommig filt

Som skyddar oss från sommarens svala vindar


Bryggan som bär upp oss guppar

Vattnet kluckar längs med träbrädorna

Bara du, jag och havet


Solen som lyst så vackert

Börjar sakta dra sig ner över trädtopparna

Vattnet och himmlen ger ifrån sig en underbar rosa ton


Finns det något mer perfekt i denna värld ?

Än du, jag och havet


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, tyckte att vi gjorde det till en bra dag! :)

2008-05-22 @ 21:00:09
Postat av: Rebecka

ja, den blev överaskande bra :)

2008-05-22 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0