En annan värld

Gårdagen var riktigt bra. Skolan ett tag, gjorde ett svenskaprov som jag trodde skulle vara mycket svårare än det var. Becca fick full pott på det, duktigt! Nillas och mitt var tyvärr inte rättat så vi får vänta tills på måndag.
Efter det blev det en sväng på stan, skulle hitta ett par skor till Martin. Tycker att vi hittade ett par riktigt fina, både till kostym och jeans.
Efter det var jag tvungen att åka och hämta filmen som jag glömt (som jag alltid gör), glömska jag. Sen åkte jag till Anna och Robin. Anna hade fått en liten överraskning, jätte fina rosor. Det syns så väl, dom är så kära.
Vi åke och hämtade upp Alle, sen till Maxi för att handla mat. Robin klantade sig i affären och hävde ner halva läskhyllan. Det var riktigt roligt. Alla sprang iväg och låtasdes som om vi inte kände honom, haha.
Sen bar det av till Skiren. Det var underbart väder och vi alla var på jätte bra humör. Köpt grillat och allt hade vi gjort, men det var bara en sak som fattades, Grillen! Men det ordande sig med lite pyssel.

   

Det var en jätte bra kväll, men det blev snabbt kallt så då begav vi oss hem. Robin fick för sig att ha en tävling, som han sen förlorade. Den som först klagade på värmen i bilen förlorade.
Sen tittade vi på Exorcisten. Tyckte inte att den var så läskig nu faktsikt, har varit jätte rädd för den filmen, men det kanske berodde på att sist jag såg den gick jag i femman, och Emme och jag skrämde upp varandra.


       
   


du tar mej till en
annan värld

 

Kommentarer
Postat av: annai

ts, du ser rätt bra tror jag :)
och yes, en KANON kväll! ska göras om, fast vi skippar skräck filmen haha. puss!

2008-05-26 @ 21:50:28
URL: http://annaai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0