I was at a loss of words first time that we spoke

På senaste har allt kännts jätte jobbigt, men nu.. allt känns super!
Men det kanske beror på gårdagen. Hade först tänkt stanna hemma igår, titta på film och mysa lite, men istället så blev det fest hos Åverling. Ringde en signal till Pernilla och hon Caroline va på, så sen bar det av till festen. Först känndes det lite smått pinsamt och stelt, men det släppte ganska snabbt, och visade sig vara en av dom bästa kvällarna på länge faktiskt. Det var ett otroligt drag och folket var super bra, nästan för bra.
Den första personen man möttes av var Christoffer som var skit glad och dansade. Den andra personen var Anna, som var minst lika glad, haha.
Så kvällen var så mycker mer än jag hade förväntat mig, riktigt bra!

Idag har jag bara spenderat hela min tid åt att sitta i telefonen med tre olika personer, en viss person en lite längre tid. Jag gillar verkligen att prata med dig, om allt mellan himmel och jord.

Ikväll blir det en sväng upp til far min, grilla lite :)

image91

Get you on my level do you think that you can handle it?



Kommentarer
Postat av: annai

Vi tar en sådan kväll snart igen tycker jag gumman! :)

2008-05-04 @ 20:43:46
URL: http://annaai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0