If it's love that you want..

Allting är för mycket just nu. Skolan, privatlivet, allt. Så självklart samlare som jag är tar jag och håller inne allt tills det brister, och det gjorde det idag. Tur som var hade jag min mormor där som kunde trösta mig. <3
Jag bestämmde mig då för att skala ner på mina uppgifter genom att flytta samhällesprovet. Lite mycket ångest på det då jag inte flyttat ett enda prov på 3 år. Då tar det emot vill jag säga.
Så istället spenderade jag min kväll precis så som jag längtat efter så länge.


image115

Gossip Girl stod på programmet ikväll, så även Desperate Housewives


Jag känner en viss lättnad, men det kanske bara är jag? vill du verkligen inte att vi ska vara så nära varandra som vi  var förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0