if you get it

Igår blev det filmkväll. Vi tittade på Desperate Housewives, och va allmänt slöa. Det var först meningen att det skulle bli en skräckfilm, men vi hann bara se 10 minuter innan en viss person (blev skraj) och stängde av filmen och satte på en komedi istället. The Girl Next Door hette den. Tröttheten började komma mot slutet av filmen, så eftertexten hann rulla ett bra tag och hann till och med sluta innan någon av oss ens orkade lägga märke till att den var slut. Kvällen blev lyckad. A & R & A

<3 Idag vaknade man av att Emelie ringde, så det blev en fika och en liten shopingtur med henne innan hon skulle till jobbet. Ikväll ska jag plugga. Ta tag i alla arbeten som ligger och väntar.

Idag har jag också fått slutgiltiga beskedet om resan till Österrike. Det blir av! Har fått schemat hur alla dagarna ser ut. Det blir fullt med Klättring i bergen, kanotpaddling, tältning, forsränning osv..  underbart!


image99

You expect me to just let you hit it
But will you still respect me if you get it


Kommentarer
Postat av: annai

OHHHH vad kul med österike;D
(filmkväll måste göras om)

2008-05-14 @ 19:51:07
URL: http://annaai.blogg.se
Postat av: Lucy

jag vill också till österrike!

2008-05-15 @ 22:08:55
URL: http://luucy.blogg.se
Postat av: Emmy

ÅHH fyfan va gull ;>

2008-05-17 @ 10:46:19
URL: http://E3mwy.blogg.se
Postat av: emmmsy

gutt menar jag, haha :)

2008-05-17 @ 13:30:40
Postat av: Rebecka

haha, ja eller hur ;)

2008-05-18 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0