It can't be that bad

Hela helgen har varit helskön. Inte gjort något ansträngande alls, mest legat ute i solen och kopplat av.
På fredagen blev det film. Sen på lördagen va man ute i solen hela dagen. Sen lite senare på kvällen så blev det bio också, den va jätte bra!

Igår hann jag knappt ens vakna innan det bar av till utsläppet. Dock ingen badning för mig, bara solande. Underbart väder, och otroligt skönt att ligga och bara ta det lugnt. På kvällen blev det grillning, oplanerad för min del dock, men det va roligt. Trots dom irriterande myggorna.


Idag blev det skola ett tag. Hemsk skoldag, alla är så.. kan inte ens förklara det, men jag gillar inte vad som händer.
Senare blev det film med emelie, men vi hann inte titta mer än tio minuter innan hon somnade, så jag slumrade också till ett tag. När vi sen vaknade så började vi nästan om från början på filmen. Vi tittade i en halvtimme ungefär innan vi båda somnade igen och vaknade när filmen varit slut ett tag. Vi orkade inte ens anstränga oss för att se om den. Fattar inte varför vi va så trötta :)

image97


If it makes you happy
It can't be that bad


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0