Splendid

Igår då. Matte nationella, det vill jag inte ens tänka på mer, för det gick åt skogen. Dagen va iaf bra. Ute på rasten i det underbara solskenet med Anna&Mia. Sen åkte man hem och blev senare upplockad av Anna, så det blev en sväng på yogan.
Anna, you're the greatest!

Idag blev man upplockad igen av lilla söta Anna, det bar av till skolan ett tag, men så snabbt vi kunde åkte jag, Jossan och Anna en sväng igen, till Mc Donalds, haha. Köpte glass, åkte till hamnen, satte oss i 10 sek, sen bar det av igen, hämtade Mia :) sen åkte vi tillbaka till hamnen. Ett himmla åkande denna dag alltså.. Men det gillar jag.
Sen blev det en långfika med Becca & Nilla, mysigt!

Ikväll är oklart, blir det film, grillning eller hemmakväll

image96

Detta underbara väder!

Kommentarer
Postat av: micaela

jag tror det gick åt skogen för oss alla... hoppas det iaf så att han kan ge oss ett snällt betyg ;)

2008-05-12 @ 21:25:56
URL: http://micaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0