Take what you need

Så sitter man åter i skolan. Men dock ensam utan mina vänner. Vart dom är har jag inte så stor koll på.
Anna har inte denna lektion, Nilla är på sjukan med sitt knä. Jossan och Becca har jag ingen aning om. Men snart slutar denna lektion så då möts man upp av Anna :) Puss på dig min lilla Esbjörn! haha
Ikväll blir det mys med mina pinglor, underbart. Känns skönt att att umgås med dom igen.

I onsdags blev det mys med Nilla. Tittade på idol och snackade lite skit, haha.
Igår blev det mys med min pojk, alltid lika underbart, du är alltid lika underbar.


Take what you need, and be on your way and
Stop crying your heart out

Kommentarer
Postat av: annai

aooh massa puss!hah

2008-09-06 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0