The Weekend

Länge sedan man sist skrev nu, men det verkar som att tiden aldrig räcker till för något. Jag sätter mina prioriteringar på vad som är viktigt, sen får resten helt försöka hitta en lucka i mitt fulla schema. En viktig prioritering är Alexander, mina vänner och skolan. Trist nog borde inte skolan vara en viktig prioritering, men det är det. Är ledig denna dag för projektarbete, men har inte hunnit börja med det än på riktigt, ska ta tag i det nu.

Gårdagen spenderades med min älskling, bara slappa och mysa, med det var ju söndag så det är tillåtet då. Senare mot kvällen åkte vi hem till mig, och "invigde" massagebadkaret. Det var sjukt härligt. Släkt i taket, undervattenbelysning, och en jävla massa strålar som sprutade på olägliga ställen om man inte passade sig, haha. Det är även telefon, radio och CD i den, men vi har inte riktigt klurat ut hur det funkar än.



Lördagskvällen bestod av mat och massa skratt och dans med mina bästa. Riktigt bra kväll måste jag få säga. Roligt att vi också fick ett tillskott i gänget av Emma!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0