We have to party all night

Denna helg har varit superbra. Började med en fredag med min älskling, och ett bubbelbad med tända ljus. På lördagen en sväng in till stan för att köpa mina efterlängtade skor. Har även en efterlängtad jacka, men som dock är över mina prisklass för tillfället. Hoppas att den finns kvar tills jag har råd.
Senare på kvällen blev det fest hos mina bästa Becca & Nilla. Jag hade sjukt roligt, de flesta verkade ha det. En massa dans till 90 tals musik, då kan det inte bli bättre!
Idag har det bara varit till att ta det lugnt, titta på film blev det också, en som Pernilla rekomenderade. PS I love you. Jag gillade verkligen den. Har även varit och tittat på mammas nya häst idag, jätte söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0