Kort och gott

Började denna 8 april (vilket även innebär min och älsklingens 10-månaders-dag) med att skriva matteprov. Gick väll okej kan jag medge. Sen så blev det en seg dag i skolan, men mina tjejer lyser upp dagen. Efter skolan gick jag hem och tog en välförtjänt avkoppling i soffan. Tittade på en film, Marley och jag. Jag tyckte faktiskt att den var jätte bra & lockade även fram en liten tår på slutet av filmen, men det kanske bara jag som för tillfället är känslig..?

För övrigt känns det mesta pissigt. Jag hatar att vara ensam med mina känslor. Tänker alldeles för mycket på flytt med mera. Det är då det känns skönt att ha sina vänner & familj. Glad att jag har Emmy, som jag nästan nyss var ute och gick med, som får mig att tänka på annat. Tack Hjärtat!

I helgen blir det fest & jag är superladdad redan.



Tänkte dra kryssningen lite snabbt också:
Började på lördagen med en fem timmars busstur, där jag var nära på att spy av en jävla varm smörgårdstårta, haha. När vi kom fram fick vi stå och trängas i typ en timme med ca 2400 andra studenter. Men tur som är var detta det enda med negativ klang under denna resa.
Vi startade kvällen med buffé och en massa vin och skratt. Emelie H fick frågan om hon söker bekräftelse, haha. Förmodligen för att hon var så högljud, med det gillar vi!
Efter det blev det fest i våran hytt, lite folk från här och där tittade in. Tex några Dalmo som tydligen tyckte att vi hade en söt dialekt. Deras lät mest rolig. Efter det drog vi till Peter Siepens dansgolv, stannade dock inte så länge. Becca och jag begav oss istället till det stora dansgolvet, UNDERBART! Det var sjukt kul & jag dansade nästan konstant från tolv på natten till halv sex på morgonen. Fick även en komplimang av en brud, som sedan sa att jag fått henne bli bisexuell, haha. Konstiga människor som fanns på båten alltså.
Sen när vi skulle sova låg Emelie och jag och asgarvade åt Jessicas snarkningar. (asgarva är desutom ett ord som alla retade oss för, haha). Blev väll sömn i sissådär 2,5 timme. Sen blev det mat, sen fest igen på söndagen runt ett tiden (jag dock nykter denna dag). Vi dansade denna gång på 10:an från 2 till 5. Sen blev det att packa sen hemfärd. Det var allt kort och gott. Kort och gott som sagt, mycket annat som hände, med som inte har tid att nämnas just nu.


Kommentarer
Postat av: EMmy

jag är glad att jag också ha dig söthjärta<3

helgen möts vi fulla i vimmlet, puss.

2009-04-09 @ 16:35:38
URL: http://slydog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0