For All my hopes and my fears

Jag har haft en riktigt bra påsk. Den började med att älsklingen och jag cyklade ut till Havslätt med ett par filtar och en flaska vin. Vi pratade och skrattade tillsammans, precis som det ska vara. Njöt av varandras sällskap och månskenet. När vi precis var hemma möttes vi av Banevi, Thomas, Philip och Arvid. Dom skulle ta lite och spela basket. Så Alle och jag hängde på. Riktigt kul faktiskt, trots att jag suger på basket.
På fredagen åkte vi sedan på kvällen till Saltviks gymnastiksal för killarna skulle spela innebandy m.m. Måste erkänna att jag var livrädd för dom dä jävla innebandybollarna, som svider som as om man skulle råka få ngn på sig, haha.
På lördagen åt vi Påskmiddag med familjen Knutsson. Lilla Rasmus är ju sjukt söt!
På kvällen blev det utgång i vanlig ordning. När vi väl kom in till stan var det sjukt kul, en klockren kväll rätt igenom. En massa dans med bland annat Emelie, Jennifer, Alle och hans vänner! Vi bildade ring och tog nog upp halva dansgolvet.

I måndags kom mina älskade Becca och Nilla hem till mig för filmkväll. Mys på det!
Igår åkte jag och Emelie hem till dom istället. Emelie P gjorde även sällskap. Jag tackar för mina vänner!

Jag hörde på tv idag att man måste sluta jämföra sig med andra. Det är precis det jag gör hela tiden, men jag ska sluta med det, för det förstör mitt förhållande. Jag kan inte göra något åt ditt förflutna, ditt gamla liv. Men det jag kan göra något åt är din framtid, som förhoppningsvis fylls upp av mig.

Laura Pausini & James Blunt - Primavera Anticipada

Jag älskar låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0