En viss mängd tårar

Nu sitter jag här igen. Med samma problem som för ett och halvt år sedan. Jag får höra när alla pratar om den person, som går och sticker in en kniv i ryggen på mig. Men hur och vem kan avgöra egentligen, vad som är sant i det hela?
Här har man verkligen ett dillema, håller ni inte med? Hur vet man vem som talar sanning..

Sist detta inträffade grät jag fem dagar i sträck. Men denna gång har  jag inte fällt ens en ynka liten tår. Varför? Har jag blivit van? Har jag blivit känslokall?

Jag tror mig veta varför jag inte gråter. Man har en viss mängd tårar, som man kan fälla för en person, och för tillfället har mina tårar för dig tagit slut.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Tänk på ditt eget bästa älskade du!

2009-03-01 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0