ordet perfektion

Dessa senaste dagarna har varit helt underbara.
I torsdags bestämde Alle och jag oss för att gå ut i snön och busa lite. Jag tog på mig hans stora kläder, jag såg lite eskimåliknande ut faktiskt, haha. Sen så begav vi oss ut, lekte och busade precis som om vi vore 10, men det var helt sjukt roligt. Åkte även bort till Hjortberget och åkte tillsammans i en plutteliten pulka, haha.
På fredagskvällen blev det god mat och Let's Dance med Alle, Lasse och Mariette. Riktigt mysigt framför spisen må jag lova.
På lördags morgonen vaknade jag av min älskling, som hade köpt världens största, röda rosor till mig, super fina.
Lite senare åkte vi till Kalmar, för att småshoppa lite. Jag köpte dock bara saker till mitt projekt.
På kvällen gick vi ut och åt på Lilla Krogen, det var riktigt gott & det blev en massa prat om allt mellan himmel och jord.

Allt jag kan säga är att du är det absolut bästa som finns. Och jag vill spendera varje sekund med dig



Jag trodde att jag känt lycka
att jag känt kärlek
att jag haft ett liv värt att minnas
tills jag mötte dig


Du ger ordet perfektion en helt ny innebörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0