Slut med det

Måste säga att jag hade en riktigt bra helg.
Den började med en sväng till Kalmar med mamma för prata lite med hon som ska sy upp min klänning. Sen gick vi lite på stan och hade allmänt trevligt. Senare på kvällen så blev det Let's Dance, i vanlig ordning.
På lördagen bar det av  till älsklingen, duschade och gjorde mig snabbt iordning, för att sedan åka till Maria som fyllt år, och festa med tjejerna. Mat och dricka blev det, riktigt trevligt.
Ännu lite senare bar det av till Apollo med Emmy mm, där vi möttes upp av mina tvillingar! Måste bara säga att det var så grymt kul! Fick även ett par danser med min älskling också. Men han ville bara porra sig, haha!

Man vet aldrig vad som ska hända när man ger sig ut för en kväll, här i lilla Oskarshamn. Den sista delen av kvällen/natten tedde sig lite anorlunda. Jag fick höra ord som snabbt printades in i mitt pannben, men du vad? Jag bryr mig inte, inte längre iaf. Jag kunde inte ens fälla en ynka lilla tår. För det är slut med det. När det gäller sånt så har jag gått och blivit känslokall..

  

Mina hjärtegull! - Tack för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Emmy

TACK SJÄLV SÖTHJÄRTAT! du får skicka bilderna ihelgen och så ses vi på en till lyckad kväll ihelgen hoppas jag;) puss

2009-02-03 @ 19:38:54
URL: http://slydog.blogg.se/
Postat av: Rebecka

yes, I'll do that!

Ja, det hoppas jag med! puss

2009-02-03 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0