Härliga hemmakvällar?

Lördagskväll, några minuter efter midnatt. Vanligtvis brukar jag leva runt på vår kära lilla hamngatan con mis amigos vid denna tiden, men istället för att göra dem sällskap ikväll så bestämde jag och min älskling oss för att ta det lugnt hemma. Laga god mat och titta på film. Men, han somnade för nån timme sen. Så nu sitter jag här och har precis tittat färdigt på en riktigt bra med dock uttjatad film, John Tucker must Die. Jag förbereder mig nu för en tredje film som vi för ett tag sen såg parodin på, She's All That. Måste erkänna att romantiska komedier är min favorit och denna film slår skiten ur många andra filmer av detta slag.

Så nu ger jag även en liten hälsning ut till mina vänner som festar och har säkert skit kul ute, men som sagt; jag tar igen det nästa helg.

Tills återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0