Live your life here in town

Jag har härmed gjort en pakt med mig själv.
Jag ska sluta oroa mig över saker som jag inte kan göra något åt.


Ikväll ska jag åka till min älskling, upplockad blir man också, men det är ju så jobbigt att dra med datorn på bussen.. Sen blir det mys hoppas jag på, eller något annat kul.
Imorgon blir det nog utgång med Emelie. Det är något lustigt med denna helg, för annars brukar jämt alla vilja gå ut, men denna helg är det totalt tyst, alla ska sitta hemma och uggla.
Himla konstigt att alla är ute varje lördagskväll faktiskt, men det beror ju på att det är brist på aktiviteter här i stan. Antingen är det det eller så är det bara brist på fantasi hos folket.

Don't get mad - get even

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0