Onödiga Håltimmar

Dagen har bestått av bara en massa skratt med Anna. Becca påpekar hela tiden mitt "panikskratt" men så blir det ju när man skrattar tills man knappt får luft. Är det inte underbart?
Lång skoldag idag, med en massa onödiga håltimmar, fast mina vänner lyser ju upp dom timmarna.
Efter skolan tog Anna och jag en tur på staden, köpte ett varsit impulsköp, som sagt; dom sägs vara dom bästa. När jag kom hem sattes jag på storstädning. Hade tyvärr lovat mamma att städa hennes bil. Det var damsugning, torkning, putsning och mycket mera. Jag började vid fem tiden och blev färdig runt åttaslaget, perfekt till Den rätta för Rosing. Efter det blev det mitt favvo Desperate Housewives. Nu sitter jag ensam på mitt rum och svenska nationella häftet väntar på mig.. usch.

♥ Imorgon ser jag fram emot att få umgås med Emmy, Anna & Mia

4 DAGAR KVAR TILLS STUDENTKRYSSNING!

Kommentarer
Postat av: emmy

åhh jag ser också fram emot det gullet<3

2009-03-31 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0