15 mars

Helgen började med Let's Dance ,hemma hos Alle med familj, Såg dock ej vem som åkte ut. Någon som vill upplysa mig?
På lördagen åkte jag in till stan för att möta Emmy, för att ta en sväng på stan och fika. Mötte även upp Emelie, som skulle hjälpa mig med den sista presenten till våra älsklingar som fyller år idag. Sen blev det fika på Chill Out med Emmy. Det satt en skrikande unge som var så jävla jobbig och när Emmy skulle gå förbi grep ungen tag i henne, fan så kul de såg ut. För direkt när ungen fick tag i henne så vägrade han släppa och blev helt knäpp tyst, haha.
Lite senare tog jag bussen till Becca, pratade med henne ett litet tag. Ännu lite senare började vi göra oss iordning för att festa. Det blev ett riktigt hålligång, riktigt kul faktiskt. Det blev en massa dans och trevligt sällskap. Mot 11 tiden börkade det dock bli svårt att röra sig i Becca o Nillas jätte stora hus. Då är det mycket folk kan man säga.
Idag har varit en slappardag. Tittat på en av mina och Alles favoritfilm, Titanic. Jag kan säga att jag är beroende av den..

Ikväll ska jag göra min kära Pernilla sällskap på hennes födelsedag! Vi ska äta god mat, mysa och titta på film!

Om två veckor är jag i fjällen med Alle, Tobbe, Lasse och Sven. Jag längtar!


IDAG FYLLER MINA ÄLSKLINGAR 19 ÅR. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0