denna helgs slagsmål

Jag hade en riktigt bra helg må jag lova.
Började med lite smått festande hemma hos mig, med Becca & Nilla. Sen tog vi bussen till Kalmar. I mönsterås hoppade även Anna på. Vi följde med henne till hennes vänner. Sedan vidare till Bistro. Första gången man var där, det var riktigt roligt faktiskt. Brukar tydligen inte vara så mycket folk som det var denna gång. Sveriges bästa dj (sägs det) var där och spelade, men det var inte alls lika lätt att dansa till dock. Iaf, efter stängning lämnade vi av Anna hemna hos sig, sen hämtade mina saker i P-vik, så att jag en halvtimme senare kunde krypa ner i sängen, hos min älskling.
På lördagen sov vi nästan hela dagen, snacka om slöseri. Vid sex tiden var hela familjen Knutsson färdiga att åka på 40 års fest ( minus tobbe). Det var god mat, dricka och dansband, haha. Riktigt trevligt kan jag lova. Själv blev man även upptvingad till att dansa bugg, haha. Skulle aldrig öppnat min mun om att jag tränat bugg innan. Men det gick väll ganska okey, för att inte ha tränat på cirkus 6 år. 
Efter festen gick jag och Alle in till stan. Hände väll inte allt för mkt, fram tills dess att hamngatan fylldes av fulla ungdommar, som beskådade denna helgs slagsmål. Ja, vilken underbar stad som Ivarsson säger, haha.


  

Igår blev det fika hemma hos Jessica med hela familjen Knutsson igen. Fick höra sådana söta historier om hur alla blev tillsammans. Då slog det mig att Alle och jag inte har en sådan historia, endast en lång och komplicerad. Men det kanske är därför vi är så tajta nu, för vi kämpade verkligen, och fick gå igenom mkt för att få vara med varandra. 

Tills vidare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och det var en mycket trevlig fredag!=)

Hoppas ni ska ut i helgen!<3



Du o Alexander är fina tillsammans, blir glad när jag ser er!

2009-03-11 @ 22:42:17
Postat av: Anonym

ja det var det verkligen!

ja, det ska vi, som vanligt! ;)



Tack! :)

2009-03-13 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0