pappas "hemliga klubb"

Jag har haft en riktigt bra helg, som nästan alltid.
Började som vanligt med en fredagskväll med familjen Knutsson, Let's Dance och god mat. På lördagen åkte jag och min Alle till Kalmar, handlade lite saker tills resan. Fick ett underställ av Mariette, finns ingen snällare människa än hon! Jag köpte mig även en mössa för 300 kr, nästan helt i onödan..
Lite senare gick jag in till mina bästa Becca ch Nilla, vi gjorde oss iording. Sen kom tjejerna, så vi satte igång med festandet. Mot tio tiden åkte vi in till Apollo. Där möttes man av många glada och laddade individer. Det var faktiskt riktigt kul och bandet var grymt bra! Riktig peppmusik, som alla blev helt galna av. Trodde man skulle bli ihältrampad där ett tag, när man stod mitt i smeten, haha. Efter tolv kom allmänheten in också, ännu bättre!

Idag har jag nästan bara slappat. Låg i sängen hela morgonen tills gullet kom hem från jobbet. Då åt vi frukost (han igen) och efter det tittade vi på halva Robinsson, i repris och somnade sedan igen, haha. Så går det efter en tuff utekväll.
Mot femtiden åkte vi till min far och åt våfflor, uh så gott! Vi tittade på kort från deras resa i Argentina / Chile. Vi kom även in på samtalsämnet om min pappas "hemliga klubb", det var ett tag då jag, Anna och Alle kipade efter luft, då vi skrattade så mycket. Efter det blev det tv-tittande, Wipe Out och Sanningens ögonblick. Jag älskar Felix som komentator i Wipe Out, han är så jävla sjuk, haha.




Två små klipp från Bistro den 6 mars






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0