Livet flyter på

Livet flyter på. Mina timmar spenderas mest i skolans ritsalar faktikt. Men det är jätte roligt. Var där vid halv nio idag. Frivilligt! Det är vad jag kallar ambisiöst! De flesta andra var där vid typ tio, elva. I alla fall. Alla är jätte duktiga på att måla och det är lätt att man drabbas av prestationsångest. Börjar även att bli av med min s.k scenskräck. Alla har nog haft det någon gång och de flesta tycker faktiskt att det är jobbigt att gå upp och ställa sig och prata framför folk. Vi gör det nu i skolan minst två ggr i veckan och presenterar våra ritningar, modeller m.m vilket gör att man jobbar bort scenskräcken. Känns skönt tycker jag!
Idag har det varit så mycket att göra att jag inte ens hunnit ätit middag. Skandal! Har nog aldrig hänt.
Igår på morgonen när jag skulle tända min lampa så small den. Läskigt! Så jag bar mig av till Willys för att köpa mig en ny idag. Efter det åkte jag till skolan och mötte upp kära Sanda. Vi spenderade en väldigt kort tid i skolan, för att sedan bege oss hem till mig för Wipe Out, men framförallt Grey's Anatomy. Underbart!
Idag var vi extra trötta och skrattade åt ingenting, men sånt är kul! Speciellt Wipe Out tränade mina magmuskler kan jag lova. Även Fråga Olle runt tio-tiden lockade fram många skratt, då en kvinna fick orgasm genom att bara andas, haha. Låter lite mystiskt?

Nu ska jag lägga mig i min säng för att gå upp om sex timmar. Längtar verkligen inte!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0