Half way up

Var ett bra tag sedan jag skrev nu. Har varit så mkt med flytt och allt. Sist jag skrev trodde jag att jag skulle få gråta mig själv till sömn. Men ack så fel man kan ha. Livet flyter på här i Karlskrona och jag trivs faktiskt riktigt bra. Känns oerhört skönt.
Vissa säger att kärlek växer på avstånd och jag tror faktiskt att detta kan vara sant, att det kan bli så i vårat fall... För övrigt så saknar jag Alexander något grymt. Men som sagt, detta kanske kan leda till något gott. För när vi träffas då vet vi att det är vi, då uppskattar vi varandra mer någonsin.

Mina dagar spenderas i skolans ritbänkar. Man känner verkligen att man valt rätt utbildning. Jag verkligen älskar det. Imorgon ska vi gå runt på stan och rita av denna vackra stad. Känns skönt att få vara kreativ.. länge sen man fick vara det.

Kvällen har spenderats med Sanda. Tittade på Vänner och Idol. Vi skulle även försöka oss på en film, men det blev bara en massa prat genom hela filmen.

Min kära Alexander har fått mig att börja lyssna på Celine Dion. Kan inte sluta nu.

 

Jag Älskar dig Alexander. Kommer alltid att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0