16 mil bort

Man får väll se till att ta tag i bloggandet igen. Det är ju faktiskt himla roligt, men man har ofta inte tid (intalar jag mig själv). Fast egentligen har man ju det. Jag gör en massa andra onödiga saker som tex ligga i soffan och lata mig. Det är min favoritsysselsättning när jag är riktigt trött.
För övrigt så flyter allt på. Man kan säga att allt är bättre än någonsin. Jag är 16 mil ifrån min mamma, min pojkvän och mina vänner, men min kontakt med dom har aldrig varit bättre. Jag trivs så otroligt bra med allt. Kanske det här med distans inte är så dumt? Man hinner ju verkligen sakna varandra och man uppskattar ens tid tillsmamans mycket mer än om man lever i en vardag tillsammans.

Imorgon så åker jag till Malmö och Pernilla. Ska sitta som hår och makeup modell åt henne. Ska bli så himla roligt tycker jag... Sen stå skit snygg framför en fotograf. Jag menar vem drömmer inte om att få göra det! Jag tror att allt kommer bli skit snyggt, för Pernilla är så himla duktig! Är stolt att ha en så duktig vän som henne. Tror att hon kommer att ta sig långt inom hår och makeup, sånt har hon alltid varit duktig på!
Kissepullan ska få vara hos Sandapanda. Tror att dom kommer strovtrivas ihop!

För övrigt så saknar jag min älskling! Han är glädjen i min vardag! Vi har så himla roligt ihop, alltid. Ingen har så kul ihop som vi har. Vi busar så himla mycket tillsammans och fular oss. Sånt som gör ett förhållande bra!





Det här klippet visade Alexander för mig. Vi stod och snyfftade tillsammans. Man blir så lycklig!


Kommentarer
Postat av: Sanda

Ja, vi kommer digga de här dagarna otroligt mycket jag & kissen! =)



HAVE FUN in the malmö!!!! :)

2010-04-15 @ 16:43:03
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan vad härligt ett sånt bröllop vill jag också gå på :D

2010-04-23 @ 12:48:34
URL: http://mariahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0