For my lover

Är  hemma i oskarshamn igen. Känns så himla skönt att få lämna sin vardag i Karlskrona ibland och få spendera sina vardagar här, med min Alexander. Han gör att jag alltid har ett leende på mina läppar.
Idag ska jag gå och möta mamma på jobbet för att umgås lite. På fredag kommer min älskade syster och Alexandra hem. Dom har varit efterlängtade! Jag längtar så himla mycket efter fredag. Då ska vi även ut med mina underbara vänner. Jag tror att grillning står på schemat? På lördag blir det middag, då min mormor fyller hela 80 år! Sen efter det blir det simhallen med kära vänner!


Idag spelas Tracy Chapman i mina högtalare, Det är musik för mina öron.
Fast car - Baby, can I hold you tonight - Telling stories - For my lover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0