En helg i Malmö

Dagarna i Malmö har varit super bra! Kom dit i torsdagskväll. Då hämtade Pernilla upp mig på centralstationen. Vi gick och lade oss ganska kvickt för att gå upp klockan sju. Vi skulle nämligen vara på hennes skola vid klockan åtta. Pernilla fixade mig i ca fyra timmar. Hon började med håret. Jag fick även mina ögonbryn trådade. Jag trodde att det skulle göra ont men det gjorde det inte alls. Så nu har jag fräscha bryn! haha. Sen skulle hon sminka mig. Det var tema glamour så det blev såklart sotade ögon. Sen så satte hon även dit ett par extrema lösögonfransar, dom var skit tuffa och sminkningen blev jätte snygg! Sen skulle jag fota och det var kul! Sen direkt efter det så skulle hon göra en extrem håruppsättning på mig. Sen så satte hon i halva håret med liljekonvaljeblad så det hängde ner som hår, sen rosor på andra sidan. Sen så sminkade hon som en grön "mask" över ögonen. Det blev skit tufft! Sen så skulle jag fota igen. Den gången så fick jag göra lite mer som jag ville, haha.. leka lite liksom. Fotografen ville att jag skulle ner på golvet och typ krypa, sen ligga ner på golvet och en massa saker! haha. Men det var kul! Jag fick även se bilderna samtidigt som han tog dom och det var vissa som blev riktigt, riktigt bra! Sen efter så kom han fram och sa att han tyckte jag var duktig som modell, att det är många som tror att dom är duktiga men som inte är det, men att jag faktiskt var det, så det var roligt att höra!
Pernilla är så himla duktig på det hon gör. Jag tvivlar inte på att hon kommer att få ett riktigt bra jobb sen! 
Senare så började vi göra oss iordning. Pernilla och jag har kommit på att vi är för bekväma med varandra! Men det är bara roligt tycker vi, haha.. Sen så åkte vi iaf till Pernillas vän, Felicia. Vi var där ett tag sen så åkte vi till ett ställe som heter Skeppsbron, med Felicia och hennes kille. Som vanligt så hamnade vi på dansgolvet och trivdes, så vi stannade där hela kvällen! Musiken var helt perfekt! Dom spelade rnb och 90-tals klassiker, snacka om att jag trivdes! Det var helt grymt roligt! Och vi träffade massa härligt folk! Det tog mig dock ett tag att få hem Pernilla, för hon ville inte hem ;) haha. 
På lördagen så tittade vi på en film, sen så skulle jag bege mig hem. Så jag satte mig på tåget som skulle ta mig hem till Karlskrona! Så jag tog mig en lugn lördagskväll! Det var skönt! 
Idag är min fantasi försvunnen och jag vet inte alls vad jag ska göra.. Men jag tänkte träna så får jag se sen.
På fredag så åker vi till Malmö med klassen. Ska bli roligt! Sen på kvällen så kommer min underbara Alexander! Jag har knappt varit utan honom en vecka men det är redan jätte jobbigt!



Min favoritvideo just nu


Kommentarer
Postat av: Sanda

haha du tycker det va din lilla smånörd ;))

2010-04-19 @ 18:35:54
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha, ja det tycker jag din godistokiga kvinna ;)

2010-04-19 @ 19:23:11
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0