Allt och ingenting

Igår fyllde Sanda hela 20 år! Så jag lagade middag åt henne! Fläskfilé, potatisgratäng och min goa hemmagjorda sås! Pannacotta blev det till efterrätt, Gott! Kände mig ganska duktig faktiskt! Överraskade henne med en liten present med! Det blev en jätte mysig kväll med massa prat och skratt. Tittade på vårt kära Desperate Housewives och Cugar Town med! 
Idag hade vi en liten redovisning inför klassen. Om man nu kan kalla oss för en klass!? Det är ju ändå 60 pers, så det räknas vanligt som två!? Men jag behövde inte prata så mycket och fick inleda vår grupp istället.
Jag tycker att det är ganska skönt att sitta på föreläsningar hela dagarna, för jag sitter och ritar samtidigt.. Jag ritar mina små söta tecknade figurer. När jag får tid över ska jag skanna in dom och göra ett eget album på facebook, det förtjänar dom! haha
Idag skulle vi börja på ett nytt projekt. Sanda och jag kan numera läsa varandras tankar och tänker likadant så det gick några sekuder sen så hade vi bestämmt vad vi skulle jobba med och hur! haha. Klockrent! Det skulle tagit en hel eftermiddag enligt planeringen!

I helgen kommer äntligen Alexander till mig! Ska bli så mysigt! Och han är så gullig och tar med alla mina saker. Vilket består av: en golvlampa, en sänglampa, en matta, en spegel, ett databord och lite mer småsaker! Underbart! Han ska även få köpa en grill åt mig! Det kommer bli perfekt!




   

SANDAPANDA




Kommentarer
Postat av: Sanda

mhmm! vårt projekt kommer bli bäst! å snygga bilder där, haha!

2010-04-21 @ 18:06:18
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja det kommer det!

haha, ah dom är assnygga! ;)

2010-04-21 @ 19:51:29
URL: http://rebeckao.blogg.se/
Postat av: Sanda

jag vet inte, jag antar att vi var tvugna att vila inför den låååånga dagen imorgon, jag har sovit lite :P hahaha! men du, på MÅNDAG!

2010-04-22 @ 19:26:49
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0