Anna hade en vän med en bil

Hemma i Oskarshamn som sagt. Det känns jätte skönt. Har dock varit ganska rastlös och uttråkad när älskling bara hållt på med köket nu sedan jag kom hit! Så igår när han var helt klar vid elva så var vi båda översociala och ville inte sluta prata trots att klockan rullade iväg!
Ikväll är det valborgsfirande. Jag hoppas att vädergudarna är med oss ikväll för vi ska grilla i parken! Kommer bli skit bra! Så länge det inte regnar så är jag nöjd och glad.
Imorgon så fyller min kära mormor hela 80 år! Så då ska vi till Lilla Krogen för att äta! Ska bli så himla gott! Älskling följer med, men det blev inget besök av syster. Det var väldigt tråkigt. Sen efter det ska jag och Alexander möta upp våra kära vänner i simhallen. Kommer bli så himla kul! Det var skit kul sist också. Denna gång hoppas vi på samma och ännu bättre!

Jag längtar så himla mycket efter sommaren. Längtar efter att för tredje året i rad fira med min Alexander. Och med mina underbara vänner ,på Gotland i år för första gången. Jag längtar efter att grilla och bada. Jag vill ha en sommar som jag hade 2008. Det håller nog både Emmy och Anna med om? Här är ett litet minne från den sommaren.



Åååh, gåshud av denna låten. Så många minnen.

R.O


Kommentarer
Postat av: annai

I AGREE! :)

2010-05-01 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0