Galen helg

Hade en jätte bra helg! Fredagen var helt galen. Hade lite fest hos mig och Alexander. Med gemensamma vänner. Började ganska lugnt och mysigt sedan spårade det ut när jag i vanlig ordning satte på mina kära 90-talslåtar. Då blev alla helt tokiga! Kan bara säga att förstärkaren stängde av då och då för volymen var för hög och att jag trodde att vårt kohon skulle flyga ut genom förnstret när Alexander dansade med det. Men något annat som gick sönder var vår fläkt som alexander lekte var en mikrofon, haha! Det var en helt galen kväll och alla var helt galna! Underbart!
Lördagen var jag med kära Nico, Alle och Butti. Gick över typ tjugo meter till Robin där han hade fest. Sen efter ett tag kom Stina Ooch Julia. Innan LaScala drog vi upp till mig och peppade med waka waka, Spice girls mm. sjukt kul!!!
Ikväll har jag haft myskväll med mina flickor! Dom är för härliga!
I helgen blir det fest tre dagar i sträck. Fredag åker vi nog till Kalmar med tjejerna och festar. Lördag blir det fest här hemma hos Mia, där vi kör förpepp för söndagen. Då åker vi nämligen till Öland och Strand. Jag har aldrig varit där innan så jag peppar ihjäl!!! Ska bli så fruktansvärt kul!






NicoHjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ser ju lite höga ut på sista bilden, haha. älskar er en massa <3

2010-08-03 @ 13:39:15
URL: http://nicolesandoval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0