Jag lever för mina helger

Åter igen en ritkgit bra helg!
Var hundvakt i fredags och hade myskväll med Emilia, Emelie och Pernilla. Emilia var superrädd, haha. Vågade knappt gå tio meter från huset när det mörknat på, haha. Tittade på film och spelade wii. Pratade i sängen allt för länge! Ja, det sammanfattar min kväll.
Lördagen började med skrattattack med Emelie, då vi lyssnade på hennes meddelande som någon på hennes telefon pratade upp. Man kunde välja om man vill ha en svensk som pratade, norsk, dansk, finne mm. Så jävla roligt! haha. Men man måste varit där för att se det roliga i det. På kvällen hade vi kräftskiva hemma hos mig och Alle. Dock bara vi tjejer. Supermysigt! Efter det begav vi oss mot la scala. Riktigt roligt! Länge sen man var ute och dansade! Tack alla tjejer för en riktigt bra kväll!
Idag har min älskling kommit hem! Hoppas på en mysig kväll!!


 


R.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0