Allt möjligt

Igår var det måndag och det betyder top model 14, det en väldigt fin plåtning, lite sådär småromantiska bilder som jag älskar.



Just den här bilden älskade jag. Jag skulle också vilja ta några såna bilder. Känner att Sanda snart får vara modell för mig!

Idag som resten av (mitt liv känns det som) förra veckan så sätter jag in högtempot i plugget. Just för att man ska kunna åka hem på lovet och inte ha någon ångest.
Något som jag har tänkt på är hur mycket jag älskar dokumentärer. Spelar ingen roll vad det är egentligen. Jag gillar allt från plastikoperationer, konst, krig osv.. Jag tror att jag älskar kunskap helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

puuussss<3

2010-12-09 @ 18:15:20
URL: http://evarebeccamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0