Nu väntas nyår

Årets jul har varit riktigt bra. I torsdags var det lilla julafton hos farmor och farfar. På julaftonsmorgonen delade Alex och jag julklappar med varandra. Sen så bar det av till familjen Knutsson för julfrukost och ännu mera utbyte av julklappar. Lasse och Mariette är så underbara! Mot lunchtid åkte jag hem till mamma, tog ett varm bad i massagebadkaret och gjorde mig iordning precis lagom i tid till Kalle Anka. Julaftonen blev riktigt mysig med släkten och den avslutades precis så som den ska, i sängen med min älskling!
Juldagen var också riktigt lyckad. Jag kunde dock inte äta upp allt, då inte så mycket fick plats i mina jeans, men det lönade sig när jag fick en gillande kommentar om dom också, haha. Hela kvällen gick åt till mina underbara vänner. Det är då jag trivs som bäst!
Idag har jag och älsklingen bara latat oss. Det var väl behövt må jag lova.
Nu väntar sängen och min älskling.




Mamma



Om mindre än en vecka är det nyår. Och på torsdag åker jag, Alex och Tobbe till Strand en dag innan alla och  styr med lite saker. Vill medela om att Alexander och jag har det finaste rummet på hela Strand, med bastu och bubbelpool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0